کتری پیروزی حسن روحانی اخبار سیاسی و اجتماعی

کتری: پیروزی حسن روحانی اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات مثلث قهر! ، قهر کارلوس با برانکو، برانکو با شفر و شفر با کی‌روش

بعد از انتقاد کارلوس کی‌روش از وینفرد شفر و متعاقبا پاسخ این مربی به سرمربی ایران، به نظر می‌رسید مربی آلمانی استقلال و برانکو ایوانکوویچ در یک جبهه قرار بگیرند

مثلث قهر! ، قهر کارلوس با برانکو، برانکو با شفر و شفر با کی‌روش

قهر کارلوس با برانکو، برانکو با شفر و شفر با کی روش/ مثلث قهر!

عبارات مهم : ایران

بعد از انتقاد کارلوس کی روش از وینفرد شفر و متعاقبا پاسخ این مربی به سرمربی ایران، به نظر می رسید مربی آلمانی استقلال و برانکو ایوانکوویچ در یک جبهه قرار بگیرند و آن جبهه برابر کارلوس کی روش باشد.

به گزارش خبرآنلاین؛اما مصاحبه ای که برانکو انجام داد، باعث شد تا این فرضیه به طور کامل رد شود چراکه او سومی استقلال را به وینفرد شفر در لیگ برتر تبریک گفت! ناگفته پیداست اوضاع سه مربی خارجی اثرگذار فوتبال ایران، به هیچ وجه خوب نیست و بی شک این مسئله در طولانی مدت می تواند اثرات مخربی داشته باشد.

برانکو-شفر؛ پرسشها حل نشدنی!

مثلث قهر! ، قهر کارلوس با برانکو، برانکو با شفر و شفر با کی‌روش

در روزهای ابتدایی حضور شفر در کشور عزیزمان ایران به نظر می رسید بعد از مدت ها مربیان دو کلوب استقلال و پرسپولیس به دور از فضای کری خوانی تبدیل به دوستان نزدیک هم می شوند. حتی شفر و برانکو پیش از یکی از جلسات تمرینی تیم ارزش یکدیگر را دیدند و با هم قول و قرار گذاشتند تا جهت زلزله زده های کرمانشاه بازی دوستانه برگزار کنند.

پیش از آن هنگامی که پرسپولیس دربی رفت را از استقلال برد، شفر گفته بود تیم برانکو زیر توپ زد و برنده شد. این حرف ها باعث ناراحتی برانکو شد. کم کم کری خوانی ها شروع شد. دعوای مهم بر سر ماجرای جپاروف به راه افتاد. این بازیکن برابر استقلال خوزستان خطای سفت و مشکل کرد که صدای برانکو را در آورد. او گفت چطور کمیته انضباطی کامیابی نیا را به خاطر اشتباه محروم می کند ولی جباروف را نه.

بعد از انتقاد کارلوس کی‌روش از وینفرد شفر و متعاقبا پاسخ این مربی به سرمربی ایران، به نظر می‌رسید مربی آلمانی استقلال و برانکو ایوانکوویچ در یک جبهه قرار بگیرند

شفر چند روز بعد در مصاحبه ای گفت ظاهرا برانکو مدیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هست. قبل از دربی برگشت هم برانکو در مصاحبه ای گفت قصد دارد جلوی اینفانتینو مدیر فیفا یک سورپرایز داشته باشد. شفر هم در پاسخ او گفت: «احتمالا می خواهد شام اینفانتینو را جهت شام به رستوران ببرد و سورپرایزش کند!» در ادامه برانکو در مصاحبه ای گفت در اروپا فقط از پرسپولیس حرف می زنند و شفر هم گفت در آلمان که همه از استقلال صحبت می کنند.

بعد از دربی و برد استقلال هم شفر بار دیگر تاکید کرد پرسپولیس بزن زیرش بازی می کرد و برانکو هم در جواب گفت چطور ممکن است با بزن زیرش دو فصل قهرمان شوند؟ این کری خوانی ها ادامه داشت تا اینکه برانکو در تازه ترین مصاحبه اش سومی استقلال را به شفر تبریک گفت! به نظر می آید آسمان روابط این دو کاملا تیره و تاریک هست.

برانکو-کی روش؛ قهر تا آخر دنیا

هرکسی تلاش کرده کی روش و برانکو را آشتی دهد موفق نبوده هست. این دو نقطه برابر هم هستند و پرسشها ارزش از دو سال قبل شروع شد. کی روش قصد داشت تیم ملی را جهت برپایی اردو به ارمنستان و اتریش ببرد ولی برانکو گفت بازیکن نمی دهد و اردوهای کشور عزیزمان ایران بهم خورد. بعد از این ماجرا کریمی پشت کریمی قرار داده شد و کی روش احساس کرد می خواهند با او بجنگند. اختلافات برانکو و کی روش عمیق و عمیق تر شد، به شکلی که او بازیکنان پرسپولیس را یک بار از اردوی امارات به کشور عزیزمان ایران بازگرداند. بعد از آنکه کی روش در مصاحبه ای گفت بازیکنان داخلی کشور عزیزمان ایران آماده جام جهانی نیستند برانکو تلاش کرد مربیان داخلی را برابر او قرار دهد و در مصاحبه ای گفت: «حرف هایی کی روش توهین به مربیانی چون دایی و قلعه نویی است.» او حتی در مصاحبه ای گفت اگر کی روش واقعا 40 روزه بازیکنان را تبدیل به رونالدو می کند، ایرادی ندارد به او بازیکن می دهد. کارلوس هم با شوخی در جوابش گفت: «رونالدو نه، ولی مودریچ تحویل می دهم.»

مثلث قهر! ، قهر کارلوس با برانکو، برانکو با شفر و شفر با کی‌روش

کی روش-شفر؛ رابطه خراب شد

وینفرد شفر در این ماهها همواره حامی کارلوس بود ولی کی روش در مصاحبه اخیر خود این مربی را عامل خط خوردن سیدحسین حسینی و وریا غفوری دانست. این بیانات رابطه بین کی روش و شفر را هم خراب کرد تا مربی استقلال مجبور به انتشار بیانیه شود و خود را تبرئه کند. حالا رابطه این دو هم خراب شده است تا در واقع همه شاهد مثلث قهر در فوتبال کشور عزیزمان ایران باشند. برانکو با شفر بد هست، شفر با کی روش و کی روش با برانکو! مربیان خارجی فوتبال کشور عزیزمان ایران که تاثیر زیادی دارند، رابطه خوبی با هم ندارند و طبیعتا این مسئله می تواند در آینده به ضرر فوتبال باشد.

بعد از انتقاد کارلوس کی‌روش از وینفرد شفر و متعاقبا پاسخ این مربی به سرمربی ایران، به نظر می‌رسید مربی آلمانی استقلال و برانکو ایوانکوویچ در یک جبهه قرار بگیرند

واژه های کلیدی: ایران | برانکو | فوتبال | استقلال | پرسپولیس | کارلوس کی روش | برانکو ایوانکوویچ | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار