کتری پیروزی حسن روحانی اخبار سیاسی و اجتماعی

کتری: پیروزی حسن روحانی اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار فرهنگی و هنری نگاهی به سریال آرماندو

سریال «آرمان دو» به کارگردانی احسان عبدی‌پور و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی روزهای آخر تولید را می‌گذارند. این سریال قرار بود که در ایام عید امسال پخش شود ولی به پخش

نگاهی به سریال آرماندو

نگاهی به سریال آرماندو

عبارات مهم : سریال

سریال «آرمان دو» به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی ایرج محمدی روزهای آخر تولید را می گذارند. این سریال قرار بود که در ایام عید امسال پخش شود ولی به پخش نرسید و تاکنون تصویر برداری آن ادامه داشته است…

به گزارش صبا،سریال «آرمان دو» راجع به شخصیتی است که چند نقش را بازی می کند و فضای کمدی دارد. حمیدرضا آذرنگ نقش این شخصیت را با نام آرزوی بزرگ بازی می کند. او جوان راحت و مهربانی است که تلاش دارد پرسشها خواهرش (با بازی مرجانه گلچین) و فرزندان خواهرش را برطرف کند.

نگاهی به سریال آرماندو

اما در این مسیر درگیر مسائلی می شود که داستان سریال را شکل می دهد. عنوان این سریال فانتزی هست، رگه هایی از طنز در خود دارد و به نوعی، درامی باعشق با لحن و زبانی تازه محسوب می شود. حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، سحر ولدبیگی، الیکاعبدالرزاقی، محمدرضا هدایتی، علیرضا استادی، علی مسعودی، علی اوجی، فریبا طالبی، مجید پتکی، شهربانو موسوی و سیامک مردانه از جمله بازیگران این سریال هستند که جهت شبکه سه ساخته می شود.

احسان عبدی پور کارگردان این مجموعه سال گذشته دو اپیزود از سریال «چرخِ فلک» را ساخته که با اقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو شد. «صبا» گزارشی از پشت صحنه این سریال و گفت وگویی با عبدی پور و آذرنگ داشته است که در ادامه می خوانید:

سریال «آرمان دو» به کارگردانی احسان عبدی‌پور و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی روزهای آخر تولید را می‌گذارند. این سریال قرار بود که در ایام عید امسال پخش شود ولی به پخش

وارد یک موسسه خیریه می شویم. موسسه خیریه توان بخشی عمل، که علاوه بر کارکرد مهم خود، لوکیشن خیلی از سریال ها و فیلم های سینمایی بوده هست. وارد سالن مهم می شویم جایی که آن را به عنوان بخش خوابیدن بیماران می شناسیم. سالن خالی از همه آدم هاست.

ظاهراً قبل از ورود ما سکانس هایی ضبط شده است و حالا بعضی در حال استراحت و بازیگران هم در حال گریم شدن هستند. دقائقی را منتظر می مانیم تا گریم حمیدرضا آذرنگ و الیکا عبد الرزاقی تمام شود و به محل ضبط برگردند. جهت ضبط این سکانس فقط همین دو بازیگر و چند هنرور دیگر حضور دارند. البته پیش از آمدن ما به موسسه مرجانه گلچین نیز حضور داشت ولی با تمام شدن کارش محل ضبط را ترک کرد.

گریم آذرنگ تمام می شود. او در گریمی با ریش، سبیل و عینک است و پیراهن و شلوار روشن پوشیده که از در بخش خوابیدن وارد می شود. آذرنگ در این سکانس ظاهری ساختگی را جهت خود در نظر گرفته تا وارد بیمارستان شود. در کنار او الیکا عبدالرازقی که بیمار است و روپوش مخصوص بیماران بخش را پوشیده است نیز ظاهر می شود. البته عبدالرازقی فعلاً در این سکانس بازی ندارد.

نگاهی به سریال آرماندو

دو روز به اتمام تصویر برداری «آرمان دو» مانده و روزهای آخر کار هست. ولی عبدی پور کماکان با انرژی مضاعف کار را پیش می برد هرچند که کمی هم خستگی هفت ماه اخیر در صورت اش دیده می شود. ضبط شروع می شود. عبدی پور و عواملش در اتاق پرستاری نشسته اند و از مانیتور تصویر آذرنگ را که در این لحظه وارد می شود می بینند.

او با گریمی ساختگی در حالیکه راهرو بخش خوابیدن را طی می کشد و یک دستش هم باندپیچی شده است است مخفیانه وارد بیمارستان می شود. با این ظاهر می خواهد توجه کسی را به خودش جلب نکند چون می خواهد با هرترفندی به بیمارستان بیاید و پلیس هم به دنبال اوست. سرعت تصویربردار بالاست، عبدی پور کات می دهدو از او می خواهد ۲۰ درصد سرعتش را کم کند.

سریال «آرمان دو» به کارگردانی احسان عبدی‌پور و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی روزهای آخر تولید را می‌گذارند. این سریال قرار بود که در ایام عید امسال پخش شود ولی به پخش

در این سکانس علاوه بر آذرنگ سه پرستار و دو پلیس نیز حضور دارند. در پشت صحنه نیز یک پلیس جهت مشاوره و همکاری در کنار عبدی پور هست. این سکانس به برداشت هشتم می رسد. در حالیکه آرزوی بزرگ وارد بخش خوابیدن بیماران می شود پلیس و پرستاران هم از کنار او عبور می کنندوآرمان تلاش می کند کاملاً طبیعی این کار را انجام دهد تا کسی به او شک نکند.

عبدی پور دوباره کات می دهد و می گوید: این سکانس هنرورهای خیلی خوبی داشت وبسیار راضی است ولی به فیلمبردار و آذرنگ نکاتی را یاد آور می شود. مثلاً از آذرنگ می خواهد هنگامی که که وارد بخش می شود عینکش را پاک کند و دوباره روی چشمش بگذارد. ضبط شروع می شود و آذرنگ و دیگر هنروران نقششان را بازی می کنند. این برداشت گویا راضی کننده تر از برداشت قبلی هست. بعد از آن کارگردان اعلام می کند امروز آخرین روز حضور نیروی انتظامی در سریال بود و همگی با تشویق از آن ها تقدیر می کنند.

نگاهی به سریال آرماندو

با اتمام ضبط این سکانس آذرنگ دوباره به اتاق گریم می رود تا با صورت دیگر به پلان بعدی برسد. در این میان سراغ احسان عبدی پور کارگردان سریال رفتیم و از او راجع به فعالیتش جهت تلویزیون بعد از ساخت«چرخ ِ فلک» پرسیدیم. او در پاسخ گفت: بعد از ساخت فیلم سینمایی«تیک آف» قرار دادی با تلویزیون جهت سریال «گرانباری» که خودم آن را نوشته ام بستیم. همه این ها خیلی ناخواسته سرراهمان قرار گرفتند. در همین حین در جلسه ای که جهت سریال «گرانباری» داشتم به من گفتند می شود یک نوک پا بروی و «آرمان دو» را بسازی و این نوک پا هشت ماه وقت برد.

کارگردان«تنهای تنهای تنها» در پاسخ به این پرسش که شما پیشتر کار کمدی نکرده بودید چطور شد که ساخت یک سریال کمدی را پذیرفتید گفت: نویسنده این کار من نیستم و زیاد کمدی این داستان در متن آن قرار دارد. ولی من هر لحظه تلاش کرده ام رگه هایی از شوخی و طنز را در کارهایم داشته باشم و کارهایم عبوس نباشند و همواره تلاش کرده ام همه گره ها را با شوخی باز کنم. حتی هنگامی که که در جدی ترین جلسه ها هم شرکت می کنم چند دقیقه بعد، جلسه از رسمیت خارج می شود، چون خودم هم کلاً آدمی رسمی نیستم.

او نمی دانست در آخر چه اتفاقی جهت «آرمان دو» می افتد و از جواب دادن به این پرسش که کلیت کار را چطور می بینید احساس خطر می کرد ولی با لحنی شوخ طبعانه گفت: جواب خطرناکی است و واقعاً نمی دانم چه بگویم یک سری سردرگمی ها دارم که باید در تدوین مشخص شود.

این کارگردان راجع به گروه بازیگران گفت: از کستی که چیده شده است بسیار راضی ام و همگی عالی هستند. همه افرادی که در این مجموعه کار کردند اعم از بازیگران و عوامل همه بسیار با ذوق بودند و با هم خیلی رفیق شدیم و حال کلی مان خوب بود. ضمن اینکه هفت ماه ممارست، زیاد است و ما هفت ماه است که روز و شب با هم زندگی می کنیم.

عبدی پور در ادامه از میزان رضایتش در خصوص اکران «تیک آف» گفت: من طعم اکران «تیک آف» را نچشیدم و از صبح تا شب و گاهی از شب تا صبح مشغول ضبط «آرمان دو» بودم. حتی وقت نکردم در جلسه اکران ها شرکت کنم و وقت نداشتم تا راجع به اش چیزی بخوانم. ولی خودم این فیلم را خیلی دوست دارم و فیدبک های مثبتی از آن گرفتم.

«تیک آف» مثل کله پاچه بود، بعضی ها خیلی دوستش داشتند و بعضی ها هم اصلاً دوستش نداشتند. ولی همین که بی تفاوت از کنار آن نگذشتند خوب هست. هنگامی که از چیزی خیلی بدمان بیاید یعنی باز هم یک کاراکتری در آن وجود دارد که روی ما تاثیر گذاشته هست، گرامر سینمایی«تیک آف» ضعیف نبود و شاید مشکلشان با محتوا بوده، زبان فیلم بسیار سلیس و راحت هست. بنابراین ما یک محتوا تولید کردیم که می شود راجع به اش بله و خیرگفت.

او با اشاره به کار بعدی اش بعد از اتمام «آرمان دو» گفت: قصد دارم سریال «گرانباری» را بسازم لیکن خیلی آن را دوست دارم. جهت گزینش بازیگران به فرانسه و ایتالیا رفتم و بازیگرانش را گزینش کردم. هومن کبیری یک تهیه کننده خوب است که در کنار من خواهد بود. ما قبلاً هم با یکدیگر کار کرده بودیم او مرا آتش به اختیار می گذارد. راجع به یک فیلم سینمایی هم صحبت هایی شده است است ولی در این هفت ما بسیار خسته شده است ام و به یک استراحت خوب نیاز دارم.

پس از گفت وگو با احسان عبدی پور به اتاق گریم و سراغ حمیدرضا آذرنگ رفتیم.از او راجع به علت گریم های متعددش در این سریال پرسیدیم و آذرنگ توضیح داد:

تعدد گریم ها به خاطر فرم و ساختار این کار است و به نوعی به زندگی آرزوی بزرگ که یک هنرور است مربوط می شود. او در موقعیت هایی مجبور به عوض کردن صورت می شود که البته بعضی از این گریم ها زیاد ادامه دار نیست و کاملا ً مقطعی است و در یک یا دو مورد هم ادامه دار است ولی آرزوی بزرگ عوض کردن اشخاص زیادی دارد.

آذرنگ درخصوص تفاوت این نقش با نقش کمدی که در سریال «جاده قدیم» داشت گفت: هنگامی که اسم«جاده قدیم» می آید به خاطر مجموع خاطرات بدی که از آن دارم بدنم می لرزد. تمام این کار به علت ضرب و جرح هایی که داشت، با ممیزی و سانسور سلیقه ای مواجه شد و هیچ ربطی هم به کادرها نداشت که مثلاً بگوییم کادر صدا وسیما و… بوده است بلکه کاملاً سلیقه ای بود.

یک سری اتفاقات که باعث شد هرگز به آن توفیقی که ابتدا فکر می کردیم در وقت پخش خواهیم داشت دست پیدا نکنیم و هنوز خستگی اش در تنمان بماند. ولی در «آرمان دو» با یک گروه کاملاً صمیمی و تهیه کننده ای خوب و مدیرانی که همراه هستند طرفیم و امیدوارم کار خوبی باشد و شرمنده مردم نشویم.

آذرنگ افزود: من بعد از این کار به سرعت سراغ کار سینمایی بهرام توکلی که در خوزستان است و فعلاً اسم قطعی ندارد می روم.

حمیدرضا آذرنگ در آخر در پاسخ به این پرسش که آیا مدتی است میان شما و تئاتر فاصله افتاده و کمتر شما را روی صحنه می بنیم گفت: متاسفانه هیچ جوابی ندارم و خیلی هم جهت تئاتر دلتنگم هرچند که سال گذشته نمایش «ترن» را کارگردانی و نمایش«افسون معبد سوخته» کیومرث مرادی را بازی کردم باز دلم جهت تئاتر تنگ شده است و تصمیم داردم امسال حتماً یک کار را باز اجرا بروم یا یک تولید تازه داشته باشم.

در حین گریم آذرنگ که مدتی وقت برد ما نیز از این وقت استفاده کردیم و به سراغ الیکا عبدالرزاقی رفتیم. در شماره های بعدی گفتگوی «صبا» با این بازیگر را خواهید خواند.

«آرمان دو» گروهی صمیمی و پر انرژی داشت و ما امیدواریم این شاخصه در پخش سریال نیز وجود داشته باشد.بنا به گفته تهیه کننده مجموعه، «آرمان دو»یکی از گزینه های نوروز ۹۷ است.

واژه های کلیدی: سریال | سینمایی | بازیگران | فیلم سینمایی | اخبار فرهنگی و هنری

نگاهی به سریال آرماندو

نگاهی به سریال آرماندو


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار