کتری پیروزی حسن روحانی اخبار سیاسی و اجتماعی

کتری: پیروزی حسن روحانی اخبار سیاسی و اجتماعی

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث جزییات تازه از پرونده زنی که سر فرزندش را برید

«خبرجنوب» نوشت: چندی قبل زن جوانی در فسا سر دختر 3 ساله اش را برید ، بعد از آن با خوردن سم دست به خودکشی زد و جهت اینکه اثری از خود و دخترش باقی نماند، منزل را

جزییات تازه از پرونده زنی که سر فرزندش را برید

جزییات تازه از پرونده زنی که سر فرزندش را برید

عبارات مهم : پرونده

جزئیات تازه ای از پرونده مادر سنگدلی که سر فرزندش را بریده بود، فاش شد.

«خبرجنوب» نوشت: چندی قبل زن جوانی در فسا سر دختر 3 ساله اش را برید ، بعد از آن با خوردن سم دست به خودکشی زد و جهت اینکه اثری از خود و دخترش باقی نماند، منزل را به آتش کشید. با این وجود این مادر قاتل به وسیله همسایه ها از میان شعله آتش نجات پیدا کرد و به بیمارستان انتقال یافته شد؛جنایتی که مهرماه در یکی از محلات شهرستان فسا اتفاق افتاد. ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان فسا از طریق مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک قتل و آتشسوزی مطلع و بلافاصله به محل اتفاق اعزام شدند. با حضور ماموران در محل اتفاق مشخص شد، دختربچه ای به قتل رسیده هست. سر این کودک سه ساله به وسیله تیغ بریده شده است بود. در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد، مادر این کودک بعد از ارتکاب به این جنایت اقدام به خوردن سم کرده و منزل را هم به آتش کشیده است ولی با حضور بهموقع همسایهها و تماس با اورژانس و آتشنشانی این مادر از فوت نجات پیدا میکند.

جزییات تازه از پرونده زنی که سر فرزندش را برید

با تشکیل پرونده مقدماتی با عنوان قتل عمد، تیم جنایی به سراغ مادر کودک به قتل رسیده می رود. این مادر قاتل در بازجوییهای اولیه به قتل دختر سه سالهاش اعتراف کرد. مادر دختربچه به قتل رسیده در اظهاراتی کوتاه به ماموران گفته: «من سر دخترم را بریدم و منزل را آتش زدم. بعد هم با خوردن سم قصد خودکشی داشتم که همسایه ها مانع من شدند.» قاتل انگیزهاش را پرسشها مالی و اختلاف خانوادگی اعلام کرد.وی در بازجویی ها مدعی شد که شوهرش به او نفقه نمی داده به همین علت از اوضاع خسته شده است و دست به جنایت زده است.

این مادر در حالی مدعی اختلافات خانوادگی شد که یکی از همسایه ها گفت:آنها ٩ سال است که ازدواج کردهاند، ولی با هم اختلاف داشتند. شش سال فرزند دار نمیشدند. آنها همین یک فرزند را داشتند. در این مدت که همسایه ما بودند، چندباری با هم درگیر شدند. او از شوهرش راضی نبود، دقیق نمیدانم مسئله آنها چه بود، ولی چندباری در لابه لای حرفهایش شنیدم که میگفت، وضع مالی خوبی نداریم و همسرم هم تلاشی جهت اصلاح اوضاع نمیکند،خودش حدود ٣٢ سال داشت و شوهرش ٤ سال از او بزرگتر بود، شاید هم اختلافشان سر عنوان دیگری بود ولی به ما چیز دیگری به جز فشار مالی و وضع بد اقتصادی نمیگفت.

«خبرجنوب» نوشت: چندی قبل زن جوانی در فسا سر دختر 3 ساله اش را برید ، بعد از آن با خوردن سم دست به خودکشی زد و جهت اینکه اثری از خود و دخترش باقی نماند، منزل را

او راجع به جزییات روز اتفاق هم گفت: من در منزل بودم که بوی دود و آتش بلند شد. همسرم از پشت پنجره بیرون را نگاه کرد و با صدای بلند گفت منزل روبهرویی آتش گرفته. به سرعت از منزل خارج شدیم، همه اهالی محل دور منزل جمع شده است بودند. بلافاصله با آتشنشانی تماس گرفتیم. تعدادی از مردها به داخل منزل رفتند. میدانستیم که او همراه دخترش در آن منزل هست. چند دقیقه بعد او را از منزل خارج کردند و با آمبولانس به بیمارستان بردند. هنگامی که من از آینده دخترش پرسش کردم، همسرم به من گفت که او کشته شده است هست. ابتدا فکر کردم که در آتش سوخته، ولی بعد از چند دقیقه هنگامی که پلیس به آنجا آمد، تازه فهمیدم که چه اتفاقی افتاده هست. باورکردنی نبود، چطور یک مادر میتواند چنین رفتاری با بچهاش داشته باشد.

با توجه به قتل فجیع این کودک سه ساله در حالی که احتمال میرفت این زن دچار پرسشها معنوی و روانی است وی به پزشکی قانونی معرفی شد. به علت اوضاع نامناسب این زن امکان مصاحبه پزشکی با وی وجود نداشت ولی در معاینات اولیه بر اساس اعلام روانپزشک این زن دچار پرسشها معنوی و روانی هست. در حالی که تحقیقات در این خصوص ادامه داشت مشخص شد که مدت ها قبل خواهر این زن نیز خودسوزی کرده هست. گفتنی است پرونده وی هم اکنون در دست بررسی است.

واژه های کلیدی: پرونده | ماموران کلانتری | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار